Klippt och skuret

Kom precis hem från frisören. Har ju inte vart där på skitlänge så jag skämdes lite när jag visade mitt sletna hår. Som jag egentligen redan visste så var hpn tvungen att ta rätt mycket och det känns inte bra tycker jag. Jag ska aldrig mer klippa mig kort igen! Jag gjorde det för 2 år sedan och sparar och sparar för att få ut längden på håret men känns som det aldrig blir längre. Nu är det en sån där supertråkig längd. Men jag får skylla mig själv. Hade jag gått dit tidigare så hade hon inte behövt ta så mycket.

Till något roligare: Igår kväll när jag och Jonas skulle se You, me and Dupree så hörde vi hur det började gapas och skrikas utanför- alltså mycket mer än vanligt. Då var det galna grannen och vår vänstra grannfamilj som hade rykt ihop igen. Dom var ungefär 1 sekund ifrån att börja slåss kändes det som. Höll på utanför vårt fönster typ. Jag tänkte att vi skulle ringa polisen, men det lugnade sig så jag sket i det. Fem minuter senare var polisen där hur som helst. Då hörde jag lite när vår vänstra granne berättade vad som hänt: De hade borrat rätt högt ett tag i väggen tidigare under kvällen och jag skulle gissa att galna grannen blev sur och kunde inte hindra sig från att gapa på dem när han såg dem sen. Då hade de visst börjat gapa på varandra och galne grannen hotade med att bussa hunden på dem. Vår vänstra granne blev väl argare och frågade varför han skulle göra nåt sånt. Strax efter det hade galna grannen dragit fram sin kniv och börjat vifta med. Då hade frugan i familjen sprungit in och ringt polisen.
Jag är inte helt säker på hur allt gick till men det roligaste av allt var när polisen skulle prata med galna grannen. De knackade på dörren men han vägrade öppna haha! De stod och bankade på dörren massa ggr men han öppnade inte. Förmodligen stod han i köksfönstret och kollade ut eftersom polisen sa " vi ser dig. Öppna dörren, det är polisen" Hahaha! Sen hörde jag inte så mycket mer än att grannfamiljen skulle göra en anmälan.

Slutet gott, allting gott... Men det känns ju underbart att ha en sådan granne ovanför. Grannarna har ring hyresvärden massa ggr men de kan tydligen inget göra. Intrigerna tätnar i hulan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj..spänning på hög nivå! Inte trodde jag det om honom. Kniv (!) nog för att han verkade galen alltid, men herre min je! Det är i lerum det händer grejer alltså! Tråkigt med ditt hår, men jag är säker på att du är lika söt som vanligt:) Kommer nog behöva klippa av allt själv snart..inte klippt mig sen i somras!!! SKÄMS!



pusskram på dig!

2009-01-05 @ 17:16:20
Postat av: Anonym

ovan är från antonia ;P

2009-01-05 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0