Lill-lördag å bilder från helgen

Den här onsdagen har varit hemskt högljudd, vilket såklart genererar huvudvärk. Imorgon blir en skoj dag när jag ska få ha barnen själv sista timmen. Idag var vi ute sista timmen och lekte i snön. Jag bara längtar tills jag får ha min egen klass.

Måste säga att musiken jag helst lyssnar på just nu är Metro station. Jag lyssnar ju inte lika mkt på musik nu när jag inte åker tåg till skolan längre, men i helgen på tåget fick jag lyssnat en hel del. Jag tycker definitivt att ni ska ta en titt på dem. Kelsey och Now that we´re done är skitmysiga. Jag vet inte vilket genre man ska lägga dem i fast man måste ju inte lägga musik i fack så. Räcker med att säga att de är bra.

Nu ska jag ta tvätten och sedan ska jag ta en skön dusch. Sen ska jag förhoppningsvis till allum och lämna tillbaka ett par leggings jag köpte. De var inte så roliga på. Vill ha ett par snygga i ormskinnsmönster, men dessa blev så bleka. Bara Jonas hinner komma hem med bilen innan det stänger.

Här kommer ett gäng bilder från helgen. 

             
       

Snodde en del från Emelies Facebook för de flesta av mina bilder (tog ju inte så många) var suddiga eller tämligen osmickrande. Hehe de flesta bilderna är från lördagskvällen också.

Haha förresten, när Emelie kollade igenom sina bilder på söndagsmorgonen fick hon en smärre chock för mitt bland bilderna fanns nämligen tre bilder på en snopp=) Nån som hade lånat hennes kamera för väldigt privat bruk. Jag fick dock aldrig se dem för hon var snabb på att radera.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahahahahaha=) gumman! Jag ser ju inte lite arg ut på ena bilden;P hahah ja snoppen ja, FAN att man inte fick se den=) men vi vet ju vems den var-mannen med håret=P

2009-02-18 @ 19:28:53
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Emeli

hahahha! Ja men du fick iaf med en bild på snoppens ansikte. Eller ja, snoppens ägares ansikte.... Illa!

2009-02-18 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0