Snö är kul

Det här har vart en oerhört skön helg. Igår var vi och köpte rockband 2 och lite kläder=) Sen var det till att spela tv-spel! Middag blev det hos Jonas mamma och resten av kvällen spenderade jag och Jonas hemma i soffan. Vi tog förresten ut Myzlee och visade henne hur roligt det kan vara med snö. Jag vet inte om hon tyckte att det var så kul...

Idag åkte vi hem till Jonas mamma och hämtade Jonas gamla snow-racer och gick bort till nääs för att åka. VI hade jätteskoj! Som två små barn hihi. När vi kom hem så bestämde vi oss för att möblera om här hemma. Jag vet inte om det blev så mycket snyggare men så väldigt mycker bekvämare. Vi gillar att ligga i sängen å se på tv så nu kan vi göra det lika bekvämt som vi sitter i soffan plus att jag nu kan sitta jättebra med datorn i sängen. När man bor i en etta så tröttnar man så fort på hur det ser ut hemma. Det är svårt att fixa till det där lilla extra och vi har bestämt att inte lägga mer pengar på lägenheten tills vi får en större. Då får man möblera om istället=)

     

Ps. vi gjorde världens godaste pizza ikväll.

Kommentarer
Postat av: antonia

Världens vackraste terese<3!



Och snygg stavning på kissepissen. Gillart! Snö är mys! Men jag börjar bli lite trött på det nu. Du ska se hur det ser ut i Örebro nu. Som Norrland. fast det är ju nästan Norrland i och för sig..buhu.



Puss!

2009-02-23 @ 22:33:05
Postat av: alexandra

ja här är det inte heller lite snö=/ usch, vill ha vår!=)

2009-02-24 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0