screw you guys

Veckan går så fort. Det är redan onsdagseftermiddag. Ska snart börja med maten hade jag tänkt. Korvgryta! Vi är inte så bra på att variera maten här hemma tycker jag.

Min helg har bestått av storstädning här hemma och utgång med tjejkompisar. Fick i mig ett halvt glas rött vin faktiskt. Tyckte väl att det är på tiden att jag "lär mig" dricka det. Inte min favorit så fick börja lite försiktigt med ett halvt glas. Sen fick det bli lite rejälare grejer;) Flög omkring på lite olika ställen i stan. Lyckad kväll, med undantag för när vi kom in på Ritz. Äckligt mycket folk. Äckligt hög musik (men rätt bra musik dock).

Den här veckan ska egentligen bestå av plugg eftersom det är tenta nästa vecka. Ska nog kila in och kolla om det finns någon exempeltenta för jag har inte fått in exakt vad de vill att jag ska leverera.

På lördag fyller jag år! För en gångs skull ser jag fram emot min födelsedag. Å helgen efter det bär det av till Karlstad till Alex. Blir en helg med bara oss fyra tjejer. Perfekt! Så februari känns som en bra månad.

Hittade lite gamla bilder. Sånt är kul tycker jag. Hehe ser Jonas aningen besvärad ut på första bilden eller?

       

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja lite :P Bara för att andra i rummet vill mysa kanske inte han vill det =)



Haha!



Jaaa..! Nästa helg blir kalas! =)

Pussa!

2009-02-04 @ 16:18:43
Postat av: alexandra

hehe fina bilder=P Längtar till nästa helg (har säkert skrivit det 100ggr nu haha) puss!

2009-02-04 @ 22:58:44
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0