Nu sitter jag. Det är tisdag.

Åter hemma igen, eller ja, kom ju visserligen hem för två dagar sedan. Har haft en underbart rolig helg med tjejerna. Fredagen bestod av tågresa dit vid femtiden efter skolan. Alex mötte upp oss vid stationen och ledde os heela vägen hem till henne. Efter det var det middagsmys, massa prat å sedan film å gotta. Vi belamrade vardagsrummet med kläder, tältsäng å madrass. Mysigt.
Under lördagen tog vi en tur till affärerna. Småshoppade lite å såklart köpte vi vin till kvällen. Sedan blev det mysig powernap följt av middag och tid till att fixa iordning oss. Vi blev görfina. Sedan kom Peters (Alexs sambo) kompisar över på förfest å sedan bar det av till utestället. Där dansade vi hela natten lång! Eller ja... det stängde ju knappt tre timmar efter vår ankomst. Då drog vi oss hem och åt upp resterna från middagen. En riktigt kul kväll följt av en mindre kul morgon. Jag måste fått i mig nåt jag inte tålde erhm...
Söndag slappade vi bara å på eftermiddagen tog vi tåget hem igen. På kvällen här hemma ar jag så trött att jag somnade redan klockan 22!! Jag har lite bilder som jag ska dela med mig av men de ligger fortfarande i kameran och så väntar jag på att få de bilder Emelie tog. Hon tog så många mer än jag. Jag är dålig på att komma ihåg att ta kort.

Nu har jag VFU i två veckor. Det är mysigt. Imorgon ska vi dock vara ute sista timmen. Jag gillar inte att vara ute. När jag har VFU brukar hela lägenheten (och jag) förfalla eftersom jag inte brukar orka göra så mkt efter skoldagarna. Fast denna gången tänkte jag att det bara ska förfalla litegrann så imorgon ska jag tvätta. Ialla fall mina kläder. Fast Jonas kanske hjälper mig å då kan jag nog orka tvätta mer. Fast han ska nog på möte.

Nu känner jag att det blev massa text om inte så mkt. Ska lägga mig någonstans ett tag. Förmodligen i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0