Fredag!!

Äntligen fredag!! Fan vad skönt! Som jag har längtat efter denna helg. Ikväll ska jag å Jonas hem till hans mamma och äta räkor å sånt. Blir myskväll. Imorgon blir det nog lite utgång. Jag hoppas det i alla fall. Får se hur det löser sig. Men jag är sugen på lite goda drinkar! Kanske dans också. Blir nog lite shopping på förmiddagen också.
Idag kom jag ifrån skolan redan vid två så jag drog hem och la mig någon timma. Behövde det för jag sov inte så bra inatt. Det berodde nog på att jag somnade i sängen vid fyra efter skolan och vaknade inte förrän vid halv åtta igen. Korkat, men jag skyller på Jonas. Han ringer alltid på sin rast vid 18 men igår gjorde han inte det. 

When your sparkle evades your soul 
I'll be at your side to console 
When your standing on the window ledge 
I'll talk you back, back from the edge 
I will turn, I will turn your tide 
Be your shepard and I swear I´ll be your guide 
When your lost in the deep and darkest place around 
May my words walk you home safe and sound

Jag tröttnar inte på låten. Lyssnar du lika mkt på den som jag så vet du vilken det är.
Geraldine
Jag älskar musik, men jag önskar jag kunde hitta lite nya favoriter. Jag är lite petig. Det måste vara rätt text, röst och melodi såklart. Jag måste verkligen fastna för låten sådär i magen för att jag ska gilla den. Det är alltid nåt visst med en låt man fastnar för. Just hur han uttalar ett specielt ord eller hur han låter när han sjunger just den där biten. Ibland när jag lyssnar på min ipod så kan jag skippa så många låtar att den liksom hänger sig och stänger av sig. Det måste vara rätt låt vid rätt tillfälle.

Fan vad hungrig jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0