babbel

Nu har jag nästan packat färdigt. Försöker packa lite smartare än förra gången. Åker ju till karlstad med tjejerna imorgon och hälsar på Alex! Kommer bli en supermysig och rolig helg. Vi ska väl ut på lördag å det är alltid så svårt att veta två dagar innan vad man ska ha på sig då. Det tycker iallafall jag. Men jag packade ner den lilla svarta. Funkar alltid.
Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem för då ska vi till hans mamma å pappa och låna deras skrivare. Jag kom på inatt att jag inte skrivit ut biljetterna.
Det blir inget alla hjärtans dag firande mellan mig och Jonas i helgen, men jag tycker inte att det krävs någon speciell dag då man ska vara extra kärleksfull. Den mysigaste dagen på året kan nog vara den åttonde oktober för mig. Det är min å Jonas dag. Det är mer speciellt än alla hjärtans för den dagen är bara våran. Fast jag tror ändå att vi firar lite nästa helg med vin å middag.

Igår hade jag tenta, vilket gick jättebra. Tentan såg precis ut som den ena utav exempeltentorna. Kändes nästan som fusk för m an skrev ju ner svaren nästan mekaniskt då. Men men... ingen har ju rättat mina exempeltentor så jag kanske hade pluggat in helt fel ändå haha. Men det tror jag inte.
Nästa vecka är det dags för min VFU. Då ska jag vara där i två och en halv vecka. Hoppas jag inte blir sjuk. Har en tendens att bli det när jag kommer ut till skolan, men det har jag inte tid med nu! Det gäller väl att ta extra bra hand om sig själv.

Nu ska jag dricka brus-vitamin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å det är alltid lika roligt att läsa när du gjort ett nytt inlägg:). Tentan gick säkert lika bra som du tror, om inte bättre;)! Ha det så bra i helgen sötnos! Själv får jag finbesök av Sara. Så mysigt. Men gumman, kan inte du ge mig din mail, tror inte jag har den längre.. :s, eller har du fått en inbjudan till min blogg? Pussochkramkalas

2009-02-12 @ 21:19:24
Postat av: Anonym

fan. glömmer ju..antonia som skrev, men du antog kanske det ändå;)

2009-02-12 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0