Åttonde

Igår var det min födelsedag och jag hade hur mysigt som helst, tack vara jonas och tack alla fina som hörde av sig! Det värmer alltid i hjärtat när man vet att folk ägnar en tanke åt en.
På kvällen igår gick vi på bio istället för att gå ut å festa. Vi såg Seven pounds. Den var bra, men hade jag vetat att det var en sån film hade jag ändå valt en annan. Jag ska inte se såna filmer bland folk. Men fin som sagt.

Idag kommer min familj hit också. Det är hur mysigt som helst. Det är inte ofta de kommer och hälsar på mig här så jag får nog ta ett varv med dammsugaren hehe. Jag gick faktiskt upp alldeles nyss så jag måste nog käka lite. Förhoppningsvis hinner jag läsa en del också Jag köpte två exempeltentor i skolan så ska försöka ta mig igenom dem Då har jag nog kommit en bit på vägen. Men jag är ändå ganska rädd för tentan på onsdag. Jag måste klara den för jag orkar verkligen inte ha en omtenta efter mig.

Nu kurrar magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0