puss

johårå! Idag klippte jag lugg. Måste vänja mig nu och håret måste ju "ligga till sig" haha. Har ju haft snebena flera år nu. Jag tyckte det blev fint, dock ser jag 7 år yngre ut så jag kanske sparar ut den igen. Får se... Men det ä såå mkt roligare med lugg eller NÅT annat än bara långt, uppklippt hår. Kanske blir nån ny hårfärg till höst istället.


Kanske inte världens mest rättvisaste bild för håret, men tog den inna jag somnade på soffan haha

Nu är det bara jobb imorgon bitti sen är det heelg! Det är en liten tävling på bmx-banan på lördag så jag och jonas ska vara flaggvakter tillsammans i en kurva= mys. Flaggvakt innebär att man håller upp en gul flagga om någon kraschar på den längan där man står, så att det inte kommer fler cyklister och kör på:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag klippte oxå lugg nyligen men jag tycker det är svårt att hålla den fin. Hoppas det går bättre för dig

Kram/ C

2009-08-13 @ 19:12:03
Postat av: Maria

fint :)

2009-08-13 @ 20:33:07
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Antonia

JÄVLAR vad het du är i lugg (!) Värsta katten ju;)..nu ser man vem som är Morris och Myzlis mammi!

Hihi. Puss på dig snygging!

2009-08-13 @ 22:28:59
Postat av: www.lolasmusic.blogg.se

NY het R&B, HIPHOP/RAP, HOUSE, PARTY-LÅTAR på min MUSIK-BLOGG ! Går både att LYSSNA på låtarna och LADDE NED dom . Du kommer inte att ångra dig ;]

2009-08-14 @ 03:47:50
URL: http://lolasmusic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättesnyggt..!!

2009-08-14 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0