lurdag

Gött med lördag! Idag hade jag och älsklingen en jätteskön morgon med god frukost. Det som dock tynger oss liite är att Myzlee vart borta i 5 dagar nu och vi börjar bli lite oroliga. Hennes tidigare rekord är dryga 2 dygn så jag vet inte vad hon föröker bevisa. Hoppas hon kommer hem snart ialla fall. Ingen idé att oroa sig egentligen. Katter går ju på äventyr ibland:) Och Katt-mördarn som gick omkring här i Lerum (och dödade/torterade ca 20 katter!!) är ju fast så det känns ju lite betryggande.

Ikväll, eller snarare i eftermiddag, ska jag ta tåget till alingsås och där bjuds på grillmat hos en arbetskamrat. Har aldrig hängt med dom privat så det kan ju bli kul. Det är temafest så jag måste ha något rosa på mig. Får se vad jag kan gräva fram. Tror dock att jag åker hem när det är dags för utgång. Är både för trött och för fattig för att hänga på krogen. Nu ska jag sysselsätta mig med något innan det är dags att göra sig iordning.
Vilket jävla skitväder det blev nu. Himlen har öppnat sig!

Ha en trevlig lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0