hi my name is

IDag är det strålande sol- igen! Faktiskt rätt sugen på att slänga på mig bikinin och dra ner till stranden! Får se om någon har tid att följa med mig ner bara! Sen tror jag ärligt talat att de flesta av mina vänner sover fortfarande... hm jag får ta å väcka dom.

I eftermiddag ska jag kanske in till avenyn å träffa brorsan. Senare, runt 20, ska en gammal klasskamrat spela på en krog där så ska nog gå och kolla på honom. Det får nog bli en rätt tidig kväll för jag jobbar imorgon. Fast viktigare än att det blir tidigt är väl att man inte dricker så mycket. Trött funkar på jobbet, men att vara bakis är ju olidligt.

Just nu lyssnar jag på:

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, nostalgi..älskar när hon sjunger "my name is Luka, i live on the second flooor" och "It´s not your business anyway"..haha. Minnen från barndomen!



Hoppas du får en strålande dag i solskenet! Sara kommer hit till mig i helgen och det ska bli jättemysigt:).



Jocke som spelar?



Puss Antonia

2009-08-08 @ 11:31:55
Postat av: alexandra

ja jag längtar också=) saknar min terese med!!

Puss på dig!

2009-08-10 @ 16:30:29
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0