hair

tjabba. Sitter å väntar på att mina pannkakor ska bli klara i micron! Sen ska jag till jobbet om ca en timma och ikväll efter jobbet ska jag och Jonas ha korv-dejt på 7-eleven.

Ringde precis till frisören och bokade tid för en klippning. Mitt hår är tokrisigt! Och så är jag trött på den här tråkiga frisyren som jag haft över ett år nu så ska klippa det ungefär som jag gjorde för några år sedan. Hehe lite nervöst, för senast jag var hos den frisören gjorde hon ett toppenjobb, men jag vet ju inte hur det går den här gången. Har lite svårt att lita på nya frisörer efter en incident när jag var i 15-års åldern och mitt hår såg bedrövligt ut haha. Ja, lite känsligt det där.

Nu blir det pannkakor med sylt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja det är bra pirrigt i frisörstolen=/ litar inte heller riktigt på dem...läskigt att låta någon annan ta över kontrollen hehe...puss puss!

2009-08-11 @ 14:10:24
Postat av: Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-11 @ 18:11:13
URL: http://misswivel.blogg.se/
Postat av: simone

Älskar frisören! Man måste våga ta risker i livet :)

2009-08-12 @ 10:59:41
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0