camp

Tentan är avklarad och jag har t.o.m tränat idag. Och vilat en himla massa=) Det är så skönt att vara hemma utan att behöva plugga. Snart drar mitt "riktiga" plugg igång och första kursen för den här terminen är bilddidaktik. Låter kul va?=)

Nu är jag ledig i två dagar så imorgon ska jag ta bussen till nästan Lysekil och träffa mamma och en jäkla massa barn.
Mamma leder ett projekt med barn med utländsk bakgrund och nu har hon bjudit alla
barnen till hennes camping hihi. Jag ska sova hos mamma i husvagnen en natt. Hon säger att det är såå fint väder och varmt, men jag vet inte. Här hemma har det inte vart varmt ialla fall. 

Blir mysigt att träffa de busiga hundarna också=) Nu ska jag packa lite snabbt och sen blir det tv i sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0