4-dagars veckan börjar

Och så var det måndag igen ja! Har haft en riktigt trevlig helg! I fredags såg jag och Jonas på Odyssey, den e ju tre timmar lång och rätt töntig, men ändå... det är ju en spännande berättelse egentligen.
  lördags var jag och klippte mig. Blev sjukt nöjd faktiskt! Först såg det ut som hon klippte av allt hår så jag nästan blev skallig där bak å då fick jag sådär ont i magen, men när jag bad om att få kolla så var det inte alls så. Mycket uppklippt bara, precis så som jag behöver. När hon var klar med klippningen så fönade hon mitt hår så jag kände mig som en hollywood-stjärna;) fick massa komplimanger. Henne går jag definitivt tillbaka till. Önskar bara att jag kunde göra sån frisyr på mig själv. Så borde jag passat på att ta ett kort också kanske... föreviga frisyren liksom.

På kvällen grillade vi och sedan blev det utgång. Massa dans till rätt dålig musik. Hade skoj såklart. På vägen hem blev det shell, eller 7eleven är det ju nu. Hehe förvånad blev jag när jag såg en räv sittandes utanför butiken. Helt orädd. Han hade fått lite korv och trivdes väl av sällskapet. Har aldrig sett en räv förut. Trodde nog att den skulle vara lite mer rädd för människor, men den gick och hälsade och ställde gärna upp på kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0