Tuffing

Just nu ligger det massa toapapper över hela golvet här hemma? Varför?







Därför...
Myzlee fick jag på den och var inte lite nådig! Det roligaste var när hon var ute efter en speciell liten tuss... Hon reste ragg och burrade upp svansen. Läskigt. Jag menar, toarullen måste ju blivit vettskrämd för henne...



Någon som såg Den rätta för Rosing igår? Det gjorde jag. Har sett ett par avsnitt. Den där Hugo vann. 19 åringen.Schysst val liksom, men ärligt talat, verkar han inte lite mysko? Lite psycho liksom? Det tycker jag. Men han var väl rätt för Rosing...

Idag har jag köpt tyg och lånat hem symaskinen från svärmor så i helgen ska jag sy mina kjolar... får se hur det går. Jag lägger upp bilder när jag är klar. Hur de än ser ut. Det lovar jag.





Kommentarer
Postat av: alexandra

det verkar inte som att dem e ihop iaf...läste det på hennes blogg.

2009-04-02 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0