torsdag=lördag?

Den här veckan gjorde jag och Jonas en upptäckt. Nämligen att det är suveränt att gå ut på torsdagar. Old news, eller hur? Men det har inte vart vår grej direkt, det är ju lördagar man ska ut å dansa på. Men går man ut på torsdagar så har man bara 3 "vanliga" veckodagar innan, sen blir det en rolig torsdag, och visst att man ska upp tidigt på fredag, men det klarar man ju för sen är det helg. Så då blir det mysfredag å sen lördag och om man känner för att inte göra nånting alls då så gör ju det ingenting för man har ju ändå vart ute på torsdagen och haft kul.
Så nu får vi väl utforska vilket ställe som är bäst för torsdags-utgångar.

Igår var det banbygge och sedan robinson och grilla hos Daniel som gällde. Sedan mys-natt här hemma.

Jag har inte kunnat lägga in några bilder alls på senaste tiden. Skittråkigt tycker jag. Fattar inte varför det krånglar så. Jag tycker inte bloggen blir så värsta kul utan bilder. Men men, det ska väl lösa sig. Nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Införa dödshjälp i Sverige.. för eller emot? Ta gärna en titt på mitt senaste inlägg om du vill! :-)



http://ladyhumpalot.blogg.se/2009/april/oetiskt.html

2009-04-19 @ 18:04:44
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0