smell ya later

Idag var vi ute i skogen hela förmiddagen. Skönt när det var så fint väder. Korvgrillning och fri lek var det! Jag och barnen satt på stubbarna en stund och pratade om hur sommar smakar. Vi kom nog fram till att det smakar bär, helt enkelt. Roligt att vara med barnen, men nu ska det bli skönt med helg!

Imorgon ska jag klippa mig. Hoppas det blir bra. Man är ju alltid lite orolig! hehe! Ska nog försöka ta mig i kragen och städa lite här hemma i eftermiddag. Det är någonting som luktar i köket. Trodde jag skulle spy när jag gick in. På riktigt.

By the way: en sak som vi ska fira imorgon är att vi fått ny lägenhet!! Yes, äntligen ett sovrum. Äntligen ett kök med flera skåp och arbetsyta... Och bäst av allt; DISKMASKIN! Nackdelen är dock att inflyttning är 1 juli, när vi planerat att vara på Gotland, så det kan bli knepigt. Men det löser sig. Det måste det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt med skog, frisk luft å natur!



Fira ni nya lägneheten!!

2009-04-24 @ 21:32:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Maria

grattis till nya lägenheten! =)

2009-04-24 @ 23:45:57
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: antonia

GRATTIS Terese! Åh, vad glad jag blev nu:) Nä måste skynda mig iväg på årlig städdag;). Är uppe med tuppen serru..men vi får höras snart, och ses ju! Grattis igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0