Kan jag Kan jang

Idag har jag påbörjat min sista VFU-period. För den här terminen... Underbart att se barnen igen! Hoppas bara jag orkar hålla mig frisk denna gången! Känner i halsen å huvudet att det är på gång, så jag gjorde det näst intil otänkbara- jag drack Kan Jang. Sällan har jag smakat något så fruktansvärt äckligt. Någon slags blandning mellan mintu och jäger. Uh skit smakar det ialla fall! Fast blir jag sjuk så smittas ju Jonas och då störs hans träning. Å det är ju taskigt så jag får helt enkelt inte bli sjuk. Och Kan Jang kan ju funka. Det säger de på tv iaf;)

Pratade med sötis-Alex idag också och nu är det nästan klappat och klart. Gotland- Here we come (till sommarn då)! Jonas, jag, Alex och Peter en vecka. Ser så fram emot det! Blir ju galet kul och mysigt. Jag har aldrig vart på Gotland, så det blir kul. Hoppas hoppas att inte något sätter käppar i hjulet för oss nu!

Nä, nu blir det ballerina och Greys anatomy i sängen!

Natti

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja eller hur! jag har aldrig varit på Gotland, ska bli hur mysigt som helst! nej, hoppas verkligen inget sätter käppar i hjulet nu bara. Vi får lösa det i så fall! Underbart med hav, drinkar och min terese och peter och jonas såklart ler=)

Nej, inte bli sjuk nu hehe Tror på Kan Jang. Åhh kakor=) Pussen!

2009-04-22 @ 21:27:12
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: malin

ja visst är dom :)

Den svarta (Nikita) är schäfer/Rottweiler



Hoppas du också får en trevlig helg! =)

2009-04-23 @ 16:57:48
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0