hockey?

Igår kom min kära Jonas hem från Holland. Kl 5 på morgonen... Jag hade knappt hunnit somna innan han väckte mig. Stannade faktiskt hemma från skolan hela måndagen. Mamma ringde och ville att vi skulle hälsa på henne. Så det gjorde vi. Satt ute på altanen och käkade grillat=) Första gången i år! Gott var det med. Det va underbart att få hälsa på hundarna igen också! Man saknar dem så himla mycket här hemma. Önskar att vi också kunde skaffa hund. Vi har pratat om det men kommit fram till att det nog inte funkar.

På vägen hem fick Jonas ett ryck som vanligt och ville ha en ny teknikpryl... Åkte till mediamarkt och kollade på videokamera, för det är det enda som han ännu inte har i teknikväg. Jag är dock nöjd för jag lyckades övertala honom att inte köpa någon ändå.

Ikväll ska vi se på House. Det är ju hockey på femman när Desperate Housewifes egentligen ska visas. Hatar hockey... och fotboll. I alla fall när det visas på tv.

Hm... rätt ofta när jag ska lägga in bilder så öppnas istället ett nytt internet-fönster istället för rutan där jag kan välja bild. Blir det så för någon annan? Störande ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin bakgrund du har

2009-04-07 @ 21:31:31
URL: http://jagic.blogg.se/
Postat av: Erica

Gott med grillat! :]

House är så grymt bra, ser jag varje tisdag!

2009-04-08 @ 03:19:40
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0