hey

Någon som läst lerumstidningen idag? hihi. Finns en artikel där om min Jonas. That´s right. Han cyklar för landslaget nu. Jag är jättestolt över min älskling. BMX tar mycket av vår tid tillsammans så då är det ju roligt när man ser reslutat!


Ikväll åker Jonas till Holland. Kommer hem på måndag igen. Då får jag massa tid för mig själv. Jag har en del planerat men det blir ändå en lugn helg med tv, syprojekt, tvätt å städ, träffa kompis å även träffa brorsan å kanske fadern. Kanske t.o.m blir grillat=)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sv: tack sötnos, jo jag älskar dom verkligen men vill inte gå med dom ute än med risk att förstöra klacken

2009-04-03 @ 09:16:03
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

- check out the right rockerstyle!

och lyssna på min sång :)

metalsångerska on the road.

2009-04-05 @ 20:50:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0