-delad!

Igår kväll skulle jag och Jonas ha lite myskväll med mackor och film. Vi såg den där bondfilmen Quantum of solace. Jonas somnade efter kanske 30 min, men jag höll mig minsann vaken. Fast den va inge bra. Fick liksom inget grepp om den. Men men, smaken är som baken.

Om en timma ska jag in till skolan. Vi har bara tre timmar idag. Så har vi det rätt ofta. Det är ju rätt gött men känns ju ändå lite onödigt att åka in varje dag för så lite. Då kunde man ju lika gärna smällt ihop det till en eller två heldagar och sparat massa tid och bensinpengar. Och man kunde säkert kortat ner studietiden med ett år;)

Nu är det dags för frukost! En tallrik special-K med skivad banan i! Mums är det=)

Kommentarer
Postat av: Hilda

hoho tack =)

2009-04-08 @ 19:15:35
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, du kan ju skippa bilen - mycket billigare kollektivt, om än mer besvärligt :P

2009-04-08 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0