Vart e jag?

Har ni nånsin haft såna dagar där man bara är helt uttråkad? Jag har en sån period nu. Jag bli nästan galen, på mig själv och allt annat liksom. Man känner sig änna lite bortdomnad (eller hur det ska stavas). Jag blir som en understimulerad katt. Det är en sån konstig känsla... Idag åkte vi en snabbis till allum, men det var ju rätt tråkigt det med. Vänta, nu tror jag att jag har det. Jag tyckte att det var roligt att träna både idag å i förrgår... och jag har faktiskt tyckt att plugga har vart rätt intressant, ja nästan roligt emellanåt denna veckan.
Spännande, ska den nya Terese vara sån då? Kommer detta att hålla? Om det håller även imorgon, ja då kommer det vara roligaste dagen på länge för då har jag ju tenta- på en lördag!! Hoppas hoppas att jag blivit omvänd, gud vad praktiskt det hade vart.
Fast jag skulle sakna mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0