Å dä ä inte vetigt sån tid di tar

Tentan är avklarad! Trots att jag bara fick sova 3 timmar inatt. Jag å Catia kom lite sent när alla redan satt och skrev och när vi satt oss kom vi på att just det, vi måste ha våra leg vid bordet. Fick gå igenom klassrummet igen. Lite pinsamt. Sen tillbaka på våra platser viskar Catia "Men, vad ska du handla?" Ja, då hade jag plockat med ica-kortet! Det var roligt och jag kunde inte hålla mig för skratt. Sedan fick jag skamset gå tillbaka tvärs igenom rummet igen för att hämta leg. Haha hoppas jag inte störde allt för mkt=)

Texten som vi arbetade med var ett utdrag från Hugo av Maria Gripe. Underbar och rolig text att läsa och går man verkligen in på djupet hittar man en del intressant. Så är det ju med de flesta barnböcker.

Nu har vi precis käkat kinamat och det är dags för några slappar-timmar för mig. Får se vad kvällen har att bjuda på.



Ja, vi har fått en del kommentarer om vår trädgård. Vissa kaller den ovårdad, precis som att det skulle vara nåt fult. många "ovårdade" killar e ju snygga just för det att de ser ovårdade ut. Jag tycker personligen att huvudsaken är att växterna är gröna och mår bra. Jag sådde ett par frön för att det skulle växa krasse, men insåg inte att de skulle bli så förbaskat långa och nu tar de över hela baksidan snart. De skulle nog haft en sån där pinne att klättra på. Men som sagt; allt är ju grönt och välmående. *harkel*

 

Kommentarer
Postat av: alexandra

det är fint med grönt=) här ska ingen komma och klaga haha Bättre med levande ön med dött=P Hoppas att tentan gick bra. Ska bli mysigt att få träffa dig på fredag=) och dem andra med hehe...mysigt med café en höstkväll=D Puss!

2008-09-28 @ 10:52:39
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

tack för din synpunkt;), jättehärligt att höra din röst igen by the way! Även fast tiden går fort som vi pratade om..men man saknar ju i alla fall det som hör Göteborg/Lerum till när man befinner sig mitt i gnällbältet:(. Hoppas du får njuta av det fina höstvädret idag! massa kramar från antonia!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0