Perfect Monday

Helgen har varit superkul! Jobber var inte så kul, mådde rätt kasst och trodde att jag skulle behöva pallra mig hem. Men jag höll ut och vilade upp mig en snabbis innan jag fick göra mig iordning. Alex kom hit och vi käkade och drack vin. Underbart! Herregu va vi kan babbla ändå hehe=) Men det var supermysigt. Sen mötte vi upp Rebecca på tåget och Emelie i stan. Man skulle ju kunna tro att alla har förändrats hur mkt som helst, men inte då! På nåt sätt var alla i botten sig själva, så som de alltid varit.  Så på nåt sätt känns det liksom som att det inte alls var så länge sedan vi sågs allesammans. Tack för en trevlig kväll flickor!

Jag och min älskling har ju faktiskt mått rätt kasst sen vi kom hem från turkiet, så idag gick vi hand i hand till vårdcentralen. Lite mysigt nästan, förutom att vi mådde dåligt då haha! Så nu ska vi vara hemma idag också så får vi se när vi kommer ut till skola och jobb igen. Jag har ju min VFU nu, så det känns lite trist att inte kunna vara där. Tack vara Catia har jag fått komma till en förstaklass! Underbart! Precis vad jag ville! Speciellt nu på höstterminen när de precis ska börja med läs och skrivinlärning. Jag får ju ta igen tiden som jag missat nästa vecka så det ordnar sig nog. Var rädd att de skulle bli griniga på mig om jag var borta så med en gång, men Catia sa att de mest var tacksamma att jag inte kom och smittade dem hihi!

Nu har vi fått hen så vi kan spela massa gamla nintendo spel. Så jag ska bara mysa i soffan med avslagen cola, min favoritkille och tv-spel! Inte helt fel ändå!

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack själv=) hehe

2008-09-08 @ 20:52:51
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

Åhh! Vad mysigt det lät:) saknar lerum..och sticky..:(. Hoppas ni mår bättre nu! Puss på´re

Postat av: alexandra

kom på en sak som jag såg att du hade gjort. Dina stenar i handfatet var ju en häftig idé=) jag tänkte jag skulle anamma den hihi...såg så fint ut=) hoppas du mår bättre imorgon. puss gumman

2008-09-08 @ 22:11:04
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0