Living in chaos - NOT

Nu har jag städat hela lägenheten! Riktigt noga, och tvättat också=) Jag har t.o.m sytt upp köksgardinerna! Eller ja... limma räknas väl?
Idag var skolan så tråkig att jag gick därifrån efter 50 min. Så himla onödig och jag fick verkligen panik när jag satt där. Min kropp ville verkligen inte vara där idag. Hoppas inte att resten av kursen är så här tråkig.

Men men, ska till affären nu och möta en kompis å sen ska vi laga middag. Kyckling! Här får ni en bild på mitt nystädade hem, mysdelen. Så om ni nu har det stökigt hemma kan ni få lite inspiration (eller bara känna er dumma). Hade jag haft en före-bild hade ni fått känslan av att allt är möjligt, för det är det ju.

 Som ni ser ligger där inte en enda strumpa



Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh så fint=) Ser att du satt upp skynken, eller vad jag ska kalla det vid sängen=) dem var inte där när jag var hos dig hihi...supersnyggt! Ja ibland suger föreläsningar rent ut sagt, så jag förstår dig precis. Vi har haft 2 DÖtråkiga nu på raken, men nu ska vi inte ha den läraren utan en annan...fy! Läraren gör verkligen föreläsningen om man säger så. Tråkiga lärare=tråkiga föreläsningar. Hoppas allt är bra med dig gumman! längtar efter att få träffa dig på fredag! puss puss!

2008-09-30 @ 21:59:18
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snyggt! Ommöblerat..

2008-10-01 @ 22:07:37
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0