Jag tittar på tv

Idag provade jag och Jonas vår lycka. Vi begav oss till Allum för att prova ut en kappa till mig från HM. Ska skicka efter den, för då får jag rabatt men jag ville testa den i affär först. Detta var ju ett ypperligt tillfälle för oss att se om vi är friska nog för omvärlden och jag säger: Nästan! Imorgon blir det nog bra. Det blir ju bara två dagar så det är nog inga problem och nu smittar jag ju inte.

Jag längtar till helgen. Jag är ledig på lördag och jag ska shoppa. Jag har t.o.m skrivit en liten lista på vad jag ska köpa, eller i alla fall titta efter. Sorgligt, eller hur! Men min ursäkt är att jag legat hemma i fyra dagar nu och har inte alltid haft så mycket att göra.
Efter shoppingen ska vi på 25-årskalas hos Jonas kusin som faktiskt bor i Romelanda, jättenära där jag bodde med mamma ett tag. Tyvärr är mamma inte hemma så jag kan inte hälsa på hemma. Klart man längtar  hem till sin mamma ibland.

Ikväll kommer väl Topmodel på tv också?


Kommentarer
Postat av: alexandra

Va smart du är som provade ut den i affären=D Den är säkert jätte fin!

Hehe än har inte jag blivit smittad iaf=P Tror inte jag blir det heller, för det borde jag väl ha märkt?=) Ja, jag kan förstå din shoppinglista. Har man inte mkt att göra så är det ganska "kul" att skriva den där listan haha. Miss you babe! puss!

2008-09-11 @ 06:45:09
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

Hej hopp sötnos! Så tråkigt att du är sjuk:(, men att ha shoppingbegär är nog ett tecken på sundhet tror jag;), i alla fall enligt min "lära". Själv ska jag också på kappjakt. Nästa månad tror jag. Nu ska jag till puben snart. Massa hugs!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0