If you really wanna know

Ikväll är det bara slappa som gäller för min del. Jag har städat här hemma (en del iaf), jag brukar tycka att det är lättare att slappna av ordentligt då! Om en stund ska jag möta upp en kollega för att få en sak tills imorgon bitti när jag ska jobba. Sen ska jag hem igen och se på "Frank the tank". Kul tycker jag.

Imorgon efter jobbet ska jag hem snabbt, slänga i mig en banan eller nåt, duscha å fixa mig snabbt för att sedan möta upp Alexandra i stan vid fyra. Gud, det var så länge sedan vi träffades. Jag längtar! Vi tjejer, från gamla goa tiden, ska ha en helkväll med tacos, twister (?) och sen ut å dansa!! Hoho! Jag har köpt ett sött linne och en härligt rött läppstift som jag ska ha då. En ny snygg klocka ska jag ha på mig också. Nice.



En sak som jag älskar, som kanske egentligen är rätt fjantigt, men som jag tycker att svenska krogar borde slösa mer på är... Drinkpinnar! Jag älskar när drinken ser lite fjantigt tillgjord ut med fina sugrör, drinkpinne och nån frukt på glaskanten. Det skulle jag vilja se lite mer av. När vi var i Turkiet samlade jag på mig ett par söta som jag åtminstone kan ha i mina drinkar här hemma.



Den rosa har små glitterkorn i sig också. Sött:)

Kommentarer
Postat av: alexandra

å vilka fina drinkpinnar=) Saknar dig gumman! var super roligt att få träffas igen!!=) syns snart igen. puss puss!

2008-09-08 @ 12:43:39
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0