Hardcore fredag

Igår spelade Hardcore superstar på Liseberg. Vi var där å lyssnade. Kvällen lockade verkligen fram Göteborgs värsta coolingar, oh ja. Det var roligt att titta på dem också.
Vi passade även på att leka lite i spelhallen, vilket alltid plockar fram barnet i en. Superkul. Måste tilläggas att jag åt två bitar rå fisk igår. Smakar mindre illa för varje gång. Faktiskt.

Nu har jag äntligen blivit klar med min skrivning här hemma. Krävdes inte mycket av mig alls egentligen. Behövde bara komma på vad man skulle skriva så kom resten av sig självt nästan. Städat massor idag och tvättat. Ikväll blir det discobowling och utgång efter det. Blir säkert trevligt.

Bättre än såhär blev inte bilderna

 


Smell ya later

Kommentarer
Postat av: alexandra

gött att du är klar med din skrivning!=) gårdagen verkade rolig hihi och kvällen för dig verkar ännu roligare=P Miss you! puss!

2008-09-20 @ 23:20:41
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0