Fredag idag

Kom hem från min andra VFU-dag idag. Det är rätt skoj på skolan, mycket variation och så. Sen är det lite knasigt eftersom jag kom in mitt i en vecka och ska ta igen senare å bla bla. Det blir liksom lite krångligt. MEn det blir nog bra. Idag har jag fått ha en del eget ansvar  för vissa elever. Inte alltid så lätt såklart, men ändå roligt. Det svåraste är att balansera, eftersom alla barnen ligger på såå olika nivåer.

Underbart att komma hem till en avskyvärt stökig lägenhet, men mötas av en gullig liten katt som bara vill att man ska bära omkring henne och ha henne i knät. Sedan vi kom tillbaka hem har Myzli blivit såå älskvärd. Bara gosa å pussas jämt (förutom när det vankas djävulskap såklart).

Ikväll ska Jonas och hans pappa på nån grej tillsammans så jag ska passa på att ha lite filmkväll med en vän. Godis blir det såklart också! Vad annars....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0