fix you

Blir inte klok på datan! Någonting måste ju ha hänt med den! Och tack vare mitt obefintliga tålamod klickade jag sönder bloggen. Haha vet inte vad jag gjort. Trots att det mesta strular på datorn just nu så funkar det i alla fall att spela musik!
Fix you med offspring är det som är veckans favorit, för den e mysig. Den är från senaste albumet, så det är inte den bästa direkt. Jag vet inte vilken jag skulle välja som deras bästa... finns många bra. Jag längtar till den dagen då offspring kommer och spelar för mig. Sångaren har en av de snyggaste rösterna. Lyssna på den, tycker jag.


She sees a million stars, like holes in the sky
All gods tears for her they cry
And I am in her rain

I wish I could fix you
And make you how I want you
I wish I could fix you
And I wish you could fix me

I wish I could heal you
And mend where you are broken
I wish I could heal you
And I wish you could heal me



Kommentarer
Postat av: alexandra

sötnosen då=) hihi

2008-09-30 @ 09:40:16
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0