Underbart

Nu är grannen igång igen! Gud så han gapar. För er som inte vet så har jag en galen granne. Ja, galen! Han gapar och tar i ända från tårna och han lyssnar på galet hög musik, ibland så det skallrar i glasen, och han har täckt för fönsterna med tidningspapper och sydstatsflaggor. Ja, och nu är han igång igen. Men den här gången skriker han inte med sin vanliga basröst. Nej nej, han har gått upp i falsett! Banka lite i väggarna också ja.
För någon vecka sedan hade han besök av en keyboard också. Kanske inte var en av hans största talanger, det insåg nog han också för jag har inte hört nåt på ett tag.
Varför vi inte säger till honom? Jo, kan bero på att han har hela hallväggen full med vapen av olika slag, och så är han ju just galen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha känner igen mig rätt så mkt, dock har våra grannar inget vapet, tror jag haha

2008-10-23 @ 18:29:23
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns det ingen störningsjour man kan ringa så skickar dem dit folk som säger till honom istället? brukar finnas hos varje bostadsbolag! =)

2008-10-24 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0