Somebody crack a window!

Idag var en hemsk dag i skolan. Jag var så trött i kroppen och jag kunde verkligen inte sitta still. Vred och vände på mig hela tiden. Hemsk luft var det också. Panik i hela kroppen. Sedan blev jag så otroligt trött i ögonen! Jag fick kämpa för att hålla dem öppna, ibland kändes det som pupillerna rullade in i hjärnan på mig. Jag satt säkert och skelade och såg helt hemsk ut. Det var hemskt. Ni vet när man är så trött i ögonen att det nästan smärtar när man inte får stänga dem. Ja, det genomled jag idag.

Nu är jag piggare i ögonen och snart ska jag in till stan och möta darling för en fika och bio. Vi ska se på Arn, den andra filmen. Jag tyckte om den förra, mot mina förväntningar, så jag hoppas den här är bra. Jag hoppas även att jag ska kunna sitta still.


Kommentarer
Postat av: antonia

Åh, usch..I know. tro mig ;) Har t o m. somnat en gång, när mina pupiller ruttnade på riktigt..tror jag! Hoppas filmen är bra! Jag gillar också Arn. Kollar på idol nu. där han den där floda-killen är med. Rätt värdelös, men ändå:). Maaaaassa kram!

Postat av: alexandra

wow snygg sida!=D den har du allt fått till=)

2008-10-11 @ 09:37:24
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0