One love

Javisst är det Bob Marley som spelas hos mig just nu. Jag satt precis och läste igenom min blogg och insåg att den måste vara tämligen tråkig att läsa, specielt om man inte känner mig bra. Jag tror nog att mina nära fattar när jag är ironisk och driver med er, och med mig själv. Andra som inte känner mig så bra måste ju tro att nåt fattas i mitt huvud. Fast det gör det kanske.
Å andra sidan har jag nog aldrig skrivit ett inlägg för att roa er, ego som jag är. Jag skriver för att det är så skönt att göra det. Jag tycker att det är roligt. Som att skriva dagbok, fast att mina vänner är delaktiga.

Med det sagt ska jag berätta om min helg. Igår var vi i Romelanda och passade vovvarna ett par timmar. Mamma var i Tyskland. Hehe undrar vad vi får för belöning!  Det var mysigt, fast det hade vart ännu bättre om inte det hade varit för alla mesiga golfare och älgjakten. På kvällen hade vi egentligen planerat för utgång, men så blev det inte. Huvudvärk och allmän trötthet kom ivägen. Istället stannade jag hemma och klippte till Jonas! Han behövde det, hans hår var alldeles för långt (varning: tråkigt skämt). Jag tyckte att det blev rätt fint. Inte blev det hackigt ialla fall.
Idag tonade jag mitt hår till liite mörkare, eller snarare en annan nyans. Nöjd. Nu är det städning och tvättstuga som gäller. Lunch i lerum ska jag försöka klämma in också.

Pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0