Lördag

Älskade Arn... Jag ska inte säga så mycket om filmen för jag vill inte förstöra för er som inte sett den än! Men jag tyckte allt att den var bra. Den hade allt.

Kom hem nu från en liten shoppingtur. Fick köpt en jättesöt tunika och nya ögonfransar haha.
Ikväll lutar det åt att åka till Jocke och käka tacos med några gamla goingar. Sedan fortsätter kvällen nog ut på stan efter det. Får se vilka som hänger med på det. Ska i alla fall möta upp Rebecca i stan har vi sagt.
Jaja får se vad som händer och sker. Nu ska jag sträcka ut mig på sängen, mm...

Förresten så ser ni kanske att min blogg ändrat skepnad lite. Darling fick ge mig en välbehövd hjälpande hand!

Puss på mun

Kommentarer
Postat av: antonia

Vad fiint! Oh, men hälsa de gamla goingarna från mig :) Själv har jag varit på promenad i dag med stukad fot..tänkte att det skulle funka när jag inte kan träna på annat sätt. Men det slutade med att jag nu går som en gammal kärring. haha! Lunka på ;)

Postat av: alexandra

gud va kul! hälsa från mig=) (om du minns hihi) Hoppas du får en trevlig dag! snäll han är som hjälpte dig! puss

2008-10-11 @ 17:42:38
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0