Karlstad

Nu har jag packat klart! äntligen. Jag är stolt över mig själv eftersom jag har lyckats trycka ner allt i endast min träningsväska och handväska. Dock fick jag inte ner varken hårfön eller locktång, men jag fick prioritera. Känns ju lite patetiskt att man tar sin jättestora väska när man bara ska vara borta två nätter=) Jag kanske borde investera i ett mellanting. Jag är nog rätt säker ändå på att  Alex har nåt jag kan låna och torka håret med hihi!

 

Japp, även kudden får följa med. Blir gosigt å bra. Ska bli en helmysig helg verkligen. Laddat med massa kurslitteratur som jag får läsa på tåget. Ja för jag har ju ändå tenta på torsdag!
"Nu är du försiktig, för nu är du ju inte i din stad  ju". Mamma som alltid ska oroa sig. Men det är så det ska vara. Det är en mammas jobb och det uppskattas såklart!

Nej, nu ska jag käka nåt å sen är det inte långt förräns jag får bege mig. Men åh jag kommer ändå sakna mina små godingar här hemma.

Se upp Karlstad, för här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

nu kommer terse och ska göra karlstad osäkert =P längtar efter dig! puss

2008-10-24 @ 15:03:19
Postat av: Emelie

Men Terese! Det är bara två nätter du ska vara borta =) Kommer bli så skoj så du inte kommer hinna sakna dina där hemma.



Hade velat vara med...

Nästa gång!

2008-10-25 @ 11:17:45
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0