Jag är Greta...not

Gott! idag var sista VFU-dagen för denna gång=) Hur skönt som helst! Inte för att jag inte gillar skolan, men det är ju såå utmattande att vara där. Är ju inte så värst van så det tar ju på krafterna å ja, jag är en sömntuta!
Ikväll blir det bio med Hans (puss) och innan dess blir det nog en liten fika med Rebecca.

Imorgon blir det städning å sånt skoj här hemma. Här ser förjävligt ut verkligen. Jag vill inte ens veta vad som egentligen ligger i vasken... 
Redovisning i skolan på fredag. På fredag eftermiddag hoppar jag på tåget till Karlstad! Ska upp och hälsa på min sweety och det blir galet kul. Med myskväll, shopping och en kväll med vin å öl haha=)  Och såklart en massa babbel! För mig blir det som en rolig mini-semester innan tentan!

Hehe min lilla mys Myzli har börjat arbeta fram en riktig stjärn-personlighet. Hon sjunger gärna och är inte helt emot att ligga framför spegeln och leka. Så man ser hur man ser ut när man leker. Du vet, man kan ju inte gå runt å se dum ut...



Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi va sööt hon är! klart man måste veta hur man ser ut=P Jag längtar jätte mkt efter dig sweety! ska bli så himla roligt! hehe ja en mini-semester, gud vad söttler

2008-10-22 @ 14:36:54
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0