I had a dream

Jag drömde nåt så knepigt inatt. Det var nån slags översvämning i ett "far away land" och folket som bodde där bjöd in mig till deras vattentäta lerhus och vi drogs med i vågorna åt alla håll å kanter. Sen var det fest och många av mina kompisar var där. Konstigt att jag inte såg dem innan tänkte jag. Efter att vi ätit lite brownies så kysste jag min kompis och det uppskattades inte. Haha! Dock vet jag inte vem denna var för det fanns inget riktigt ansikte.

Idag har jag haft riktig sovmorgon. Jäkligt skönt! Igår såg vi Mamma Mia på bio. Så romantisk. Jag riktigt rös ibland, speciellt när lay all your love on me kom. Helt klart en underbar film, men jonas blev lite orolig när de började sjunga hela tiden i början... på nåt sätt hade han nog förträngt att det var en musikal. Nu ska jag såklart lyssna på ABBA resten av veckan.




Vilket underbart vackert par. Om ändå det hade vart verklighet.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja eller hur blir man lite abba galen efteråt=D

2008-10-23 @ 12:53:29
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0