Dust it

Igår blev jag galen  på mitt hår. Älskade min nya färg, men håret hänger ju bara tyckte jag. Då drog jag till Allum och köpte den omtalade Dust it . Den funkade riktigt bra faktiskt! Äntligen nåt för mitt hår. Jag tycker inte alls om mousse och spray å sånt så denna passar mig perfekt! Lite dyr, burken var ytte-pytte liten, men jag är säker på att den håller länge.
Extra plus för att jag nu kan ha fint utsläppt hår även dagen efter tvätt. Innan har jag fått sätta upp håret efter några timmar bara för att det blir så tråkigt. Hehe massa reklam här, men jag rekomenderar varmt.

Go Dust it.



Nu ska jag göra gröt till min älskling. Han ska testa havregrynsgröt för första gången.

Kommentarer
Postat av: alexandra

det kanske blir så att jag med köper en sån=P

2008-10-20 @ 21:17:49
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Maria

jag har den och den håller jättelänge en sån liten burk :)

2008-10-21 @ 11:09:23
Postat av: Emelie

Vad är det för ngt?

2008-10-21 @ 15:04:58
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0