Dagen efter helgen

Nu är jag åter hemma i min lilla etta i lerum, efter en helt jättehärlig helg!
I fredags på kvällen tittade vi på film och åt gotta å bara tjötade! Hehe vi kan nog tjöta hur mycket och länge som helst! Lördagen bestod av shopping, middag å utgång. Vi var på ett rätt kul ställe å dansade å hade oss! Dock tror jag att vi hade haft lika kul på vilket ställe vi än hade gått till. I början av kvällen var det bara jag å Alex, men vi lät som 30 pers sa hennes sambo haha! Anledningen till att vi har så kul ihop är nog att vi är på samma plan. Sällan man finner såna vänner!
I söndags när vi vaknade var vi rätt sletna! Låg å slappade på sängen tills det var dags för mig att ta tåget hem igen, vilket var ganska sorgset! När man har babblat å haft sig hela helgen med sin kompis så blir det väldigt tyst när man är själv igen.
Vägen hem var otroligt tråkig! Jag bara satt rakt upp och ner i tre timmar typ. Åka tåg är tråkigt när man är själv! Tacka vet jag musiken.

Tack för en härlig helg gumman! Det var så kul att verkligen få umgås på riktigt igen!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja tack själv för en bra helg gumman! längtar efter dig enormt mkt. Så mkt som vi tjötar så blir det väldigt tyst ler Hehe ja hans sa ju det, och det är väl ändå för underbart att vi fortfarande är på samma plan=D Vi förändras aldrig - vänner för livet vettu! älskar dig vännen!!

2008-10-27 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0