23:44

Måndag igen. Antar att det är därför huvudet bultar. Min helg har varit toppenmysig, om än alldeles för lat. I fredags träffade jag mina tjejer på en fika i stan. Aldrig en tyst sekund när vi träffas, och vi satt i nära fyra timmar, ja samtidigt som caféet stängde traskade vi ut därifrån. Tokmysigt och gott! Jag åt den godaste chokladbiten jag någonsin smakat!

Imorgon måste jag till stan igen, fastän att jag är ledig. Måste lämna in en blanket som jag glömt. Annars blir det inget betyg. Men först ska jag träna med Catia! Idag i föreläsningssalen så kände jag! Jag kände  med mina händer att mina nackmuskler har blivit såå stora. Catia sa dock att så var inte fallet... spela roll, tänkte jag. Jag satsar ändå på snygg rumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0