20:18

Hoho... Nu är det återigen måndag. Helgen var mys. Härligt med tacos hos Jocke. Drack lite mer än planerat, men det skadar väl ingen. Utgång efteråt blev det väl inte direkt. Men på hemmaplan var det twister å tjöt som gällde så vi hade så trevligt så.

Idag har jag vart på min VFU igen. ska vara där i 10 dagar typ. Min uppgift denna veckan är att ha ett boksamtal enligt en viss modell (Chambers, om nån var intresserad). Faktiskt väldigt intressant, men jag har ju ingen erfarenhet av det så jag är ju lite spänd hur det går. Ungarna kanske kastar sina frukter på mig!
Så nu har jag kollat in vad de jobbar med denna veckan så jag ska nog hitta någon passande bok. Det kluriga är ju att  välja en lagom svår bok. Det är ju väldigt nedslående för barnen om man väljer någon som de inte förstår och då blir det ju misslyckat. Men väljer man en för lätt bok- ja då händer ju ingenting. Bla bla...

Idag hade vi ialla fall gymnastik... Vad ska jag säga om det? Kanske inte min favorit del av dagen direkt.

Nu ska jag rengöra mig och sedan blir det nog lite tv eller film. Och massa gos såklart.
Pussilago

Kommentarer
Postat av: alexandra

längtar efter dig vännen!=D

2008-10-16 @ 11:56:15
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men skulle inte du bli gympaläraren? :)

2008-10-16 @ 19:49:24
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0