En månad går fort! snart jul

Nu tar jag paus pluggandet! Frågan är om jag någonsin kommer få grepp på detta. Det är ingenting som vill fastna ju! Ska plugga hårt hela veckan.
I helgen var jag och Jonas på jul på Liseberg. Väldigt mysigt! Fast det var väldigt mycket folk också. Vi gick och bara myste. Sen åkte vi hem och spelade tv-spel. Jonas kompisar gjorde oss sällskap ett par timmar. Igår var vi på middag hos Jonas föräldrar och Myzli fick följa med. Vi har funderat på om vi ska göra en annan stavning på hennes namn eftersom hon egentligen är en hane. Då tyckte vi att Myzlee var det som skulle passa bäst. Då blir det som Myz-lee. Hon gillar ju fighting. Men jag vet inte...

Imorgon ska jag träffa Emelie efter skolan. Vi ska planera inför nyår. Det är viktigt att börja tidigt, innan alla redan fixat planer. Vi ska väl försöka få till en liten fest.

Nej, nu ska jag plugga. Här kommer lite bilder från helgen och pustervik där vi var i torsdags.

       
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0