Sonntag

Nu sitter jag här med min huvudvärk och min hosta. Korkat av mig att gå ut å festa när jag inte var helt frisk, men vet du vad? Jag hade så kul att det spelar ingen roll! Myckat dans å tjöt. Såg en kille som jag kände igen så himla mycket och då kom jag på att det var en gammal klasskamrat från femman som jag gick med i frölunda! Tänka sig vilket minne jag har. Skoj. Sen drog vi vidare till sticky, som faktiskt alltid är ett säkert kort, enligt mig. Roligast på dansgolvet var nog Killing in the name som är en favorit hos mig.

 
Så här snäll och oskyldig såg jag ut innan vi begav oss...

På vägen hem blev jag glatt överraskad när jag såg att vår buddah satt kvar på Mcdonalds-skylten. Förra veckan placerade vi ut våra buddah på diverse utvalda platser på väg mot krogen och detta var den sista vi satte upp. Trodde inte den skulle sitta en hel vecka. Något slags hopp väcktes inom mig. 

              Där uppe står han så ståtligt

Nu blir det Ensam mamma söker och choklad!


Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi...var det en uppgift från skolan att ställa ut buddah eller? =D

2008-11-10 @ 06:28:54
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: antonia

Vad söööt du är gumman! Men jag känner knappt igen dig! färgat håret? Ensam mamma is the shit alltså. Gud vad jag gillar det programmet. fast känns redan rätt uppgjort vilka killar de kommer välja. I af två av dem tror jag..whatever haha. Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0