Söndag igen

Vad fort tiden går. Det är redan söndag igen. Igår var en hyfsat lugn lördag med tv-spel. Jag var inte säker på om jag fick dricka alkohol eftersom jag äter medicin (blev ju lite mer sjuk i fredags) så jag drack bara någon grogg:) Vi bestämde att vi inte skulle gå ut eftersom jag var smart att gå ut förra helgen fastän att jag var sjuk (och det fick jag äta upp), så denna helgen skulle jag slappa och bli helt frisk. Men vid 22 drog vi in till stan ändå. Dock insåg vi att det inte var särskilt kul så jag och darling drog hem nästan med en gång och fortsatte vår spelkväll. Idag mår jag inte sämre i alla fall=)
Nu ska jag spela burnout. Ikväll blir det mysfika med Antonia. Var så länge sedan vi träffades.

Imorgon bitti ska jag och Myzli ta bilen till vetrinären och där ska de göra ett ingrepp på lilla Myzli;) Vi misstänker en sak och imorgon kanske vi får det bekräftat. Hehe min lilla prinsessa

Kommentarer
Postat av: J

Längtar efter dig, söta! ;)

2008-11-16 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0