Paj-Fredag!

Jajamen idag är det paj-fredag hos mig och älsklingen! Vi åt köttfärspaj till middag. Första gången jag lagade det, men det blev gott=) Till kvällsgotta blir det äppelpaj med vaniljsås! Ska baka det nu. Och eftersom vi har uppesittarkväll så köpte vi en stor godispåse!

Idag hade vi redovisning i skolan. Lika tråkigt som det brukar vara. Men idag fick jag höra om en underbart bra sida som heter Lektion.se. Där kan man hitta bra underlag för lektioner. Passar såna som mig för jag tycker verkligen det är riktigt trist att bara arbeta i skolböckerna med barnen. Hoppas jag får användning av denna sida under min nästa VFU. Om inte annat kan man ju alltid få inspiration. De flesta har säkert hört talas om den sidan innan, men nu har jag det också i alla fall.

Nu börjar Idol. Det ska jag inte se på.

Puss med kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0