Morfologi

Idag gick jag tidigare hem från skolan. Jag kan verkligen inte sova med denna hosta och så sitter jag och hostar mig genom föreläsningarna så jag tyckte det var lika bra att gå hem och vila. Här hemma ser dock ut som fan så kanske borde städa först, även fast det är Jonas tur sedan länge;)!

Kursen jag läser just nu är faktiskt ganska intressant. Handlar om grammatik; ordklasser, fonetik och morfologi! Haha jag älskar det ordet! Hur underbart låter det inte då?

Jag sitter inte själv vid datorn. Nej, Myzli inspekterar. Det gör hon alltid. Så här sitter hon. Här är en bild från igår eftermiddag.



Och här kommer en bild från fem minuter senare



Morris tar över, för jag är ju faktiskt först och främst hennes

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Tackartackar.. =)

Är på ticket och praktiserar..

Söt kisse morriss är. Ser ut som min.. Haha.



Ha de bra. Kram på dig.=)

2008-11-12 @ 18:24:52
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Alina

håller med! :) Guitar Hero är också en stor favorit;)

2008-11-12 @ 21:12:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: antonia

Tack sötis! nej, jag är för feg numera;), bara uppsatt alltså. Åh vad jag saknar queen morris nu märker jag, haha. fast dig också förstås:), men snart ses vi ju!! Ska bli superduper. Mamma sa att hon sett Jonas i tidningen idag förresten! Förstasida och allt! Fast hon sa " att det är ju synd att han flyger i luften. För det hade varit roligt att se hur han ser ut nu för tiden, men det stod Jonas Franzén, så det måste ha varit han" ;) Pusss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0