I´ve seen that type before

Nu sitter jag här istället för att plugga. Har suttit och letat efter anledningar till att inte behöva läsa mer. Min bästa anledning är att det är för mörkt i köket... duger den? Man kan ju få huvudvärk om man läser i mörker... mm.
Ikväll ska jag till pustervik med flickorna. Det är Moa som lockat oss. Vi ska lyssna på musik som spelas. Ska möta Emelie i stan vid 20.00 så jag har gott om tid på mig att plugga och laga middag.
Myzli pajade mitt tagnentbord igår. Hon ramlade ner på datorn på nåt sätt så min L-knapp försvann och K-knappen är vädigt trög. Jonas psp flög över rummet, men klarade sig nog. Ska inte katter vara smidiga?
Okey, ska läsa nåt kapite nu, alldeles strax.
Fast först ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi du kallar han för hon=) svårt kanske att ställa om sig, men så småningom så gör du nog det.

2008-11-20 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0