Helt Jurassic!

japp det var ett uttrycka som tydligen blev populärt när de filmerna var på tapeten. Det kunde man som i min ålder säga om t.ex ett kasst uteställe " Nä, men det är ju helt jurassic" eller om man var barn om en t.ex en grym lek "Ja den är helt jurassic!!" Känns ju lite som ett uttryck som dog ungefär en vecka efter att det kom till, för jag har då aldrig hört det. Någon som känner igen det?

Nu ska jag strax till ica och köpa ägg. Jag ska baka syltkakor ikväll, så när darling kommer hem vid halv 11 så ska vi krypa ner i soffan under en film. Äta syltkakor och dricka varm choklad och se på Borat.Underbart=) Det måste ju ändå vara tidernas mest citerade film! Jag vet ju att bara här hemma så kommer citaten flygande varje dag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh vad gott det låter! har faktist inte sett borat hehe måste vara den enda som inte sett den:P puss!

2008-11-03 @ 20:57:23
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0