Freitag?

Idag har jag varit ledig från skolan så jag har spenderat dagen med att städa och att plugga. Tänkte göra det lite julfint här nu. Fick sån lust med det igår. Nu väntar jag bara på att Jonas ska komma hem med förrådsnyckeln. Allt ligger ju därborta. Jag får väl fortsätta plugga i väntan.

Samtidigt som vi beställde biljetter till Rise against här om kvällen passade vi på att beställa till Millencolin som skulle  ha en spelning i december. Den blev inställd. Synd för jag hade verkligen sett fram emot att få se dem igen. Men men, vi har ju Rise against.

Ska slänga in några bullar i ugnen. Är så hungrig. Ikväll blir det myskväll hemma med Jonas och imorgon blir det vinkväll med tjejerna. Alex kommer ner så det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0