Japp japp, visst visst

Idag efter vi hade vart på järntoget fick Jonas för sig att vi skulle till ullared, så dit åkte vid runt 14 idag. Jag har inte vart där direkt så det var ju intressant. Det fanns faktiskt en hel del roliga saker där. Vi hade inte spenderar-byxorna på oss så nån storshopping blev det inte, men nästa gång blir det nog det haha. Min lön har inte kommit in idag såjag får ta å ringa bossen... where is my money?

Jag fick i alla fall köpt en  snygg väska för 69 spänn å lite sjalar å smycken å sånt. Jag köpte nog inte sånt för mer än 250 pix. Sen kollade vi lite på grejer till lägenheten. Längtar såå tills vi får en ny lägenhet. Större...
När vi kom ut tänkte vi käka hamburgare från den kiosken utanför. "som sibylla typ" tänkte vi, men fy fan va äckligt! Konstiga skruvade pommes å hamburgarna trodde jag skulle förgifta oss. Men jag lever ju än så jag är glad.

Nästa vecka skulle vi egentligen till Tyskland å köpa dricka, men bonnen som skulle åka med fick förhinder. Så Jonas å bonnen bestämde att åka idag, eller ja, nyss. en liten roadtrip mitt i natten. Jag kan ju inte följa med för jag ska jobba imorgon bitti. Synd, tycker jag, hade vart kul å åka med. 
Haha så nu sitter jag här själv, fredag. Vi som hade fixat en skräckis som vi skulle se. Jag vågar nog inte se den själv.  


Här får ni se Myzlis nya hobby. Vi tänkte att hon får fortsätta tills gardinerna åker ner. vi har ändå tänkt ta bort dem haha


Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHA va rolig hon är då!

2008-06-28 @ 00:01:41
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

kommer ner till gbg med stooor sannorlikhet den 4, 5 sep och stannar hela den helgen sen. Peter ska nämligen ner och gå på konsert och tänkte passa på att åka ner med honom=) Kramen!

2008-06-29 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0